perjantai 24. helmikuuta 2012

Käytöstapoja

pahoitteluni tauosta!

On ollut kaikenmoista.
Poikaystävä, synttärit, lolita mekkoa ja huuhhuh xD

Tässä teille kuitenkin kuvatarina piristämään päiväänne.
Kaito pojalle on pitänyt opettaa hieman käytöstapoja ja tässäpä erään päivän opetus :D

Photobucket
Kaito on ollut juuri ulkona ja istuskelee nyt sohvalla.


Photobucket
Kaito: "Minun on otettava kenkäni pois, etten taas sotke niillä sohvaa"


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Kaito: "Toinen otettuna"


Photobucket
Kaito: "Sitten toinen"


Photobucket


Photobucket
Kaito: "Nääin!"


Photobucket
Kaito: "Voi ei...sotkin sohvan kuitenkin..TAAS!"


Photobucket
Kaito: "Minun on keksittävä ratkaisu ettei ihminen huomaa..."


Photobucket
Kaito: "Jos otan tämän peiton..."


Photobucket
Kaito: "...ja peitän lian tällä!"


Photobucket
Kaito: "Nääin"


~tässä vaiheessä minä saavun paikalle~


Photobucket
Minä: "Sohva on ihan sekaisin!??"


Photobucket
Kaito: ^___^


Photobucket
Kaito: *kaatuu sohvalle* "älä minua syytä. En ole kastellut sohvaa!"



Photobucket
Minä: "Et ehkä....mutta ansaitset silti kutitusta"
Kaito : "eeeiii!"


Photobucket
Kaito: *naurua*


Photobucket
Kaito: "Lopetaaaa!"


Photobucket
Kaito: "Miksi kutitit minua vaikken kastellut sohvaa?"


Photobucket
Minä: "Vaikket kastellutkaan sohvaa....katso nyt millaisessa kunnossa se on! ei sotkeminen ole yhtään sen hyväkäytöksisempää kuin kasteleminenkaan"

Kaito: "Mä...."



Photobucket
Kaito: "äsh niimpä tietenkin..."

5 kommenttia:

  1. aww mikä tarina :D vikan kuvan facepalm B--D (y)

    VastaaPoista
  2. Söpöääää ! ~~ :---'3 ♥
    Mäki tykkäsin tosta facepalmista :"D

    VastaaPoista
  3. ihana kuvatarina ja kaito on ihanaa ^_^ mistä ostit kaiton jos saan kysyä? (; En toki ole ostamassa samanlaista.

    VastaaPoista
  4. Minkä kokoinen tämä Kaito on?

    VastaaPoista