tiistai 10. huhtikuuta 2012

kampäkki

Olen palannut!:)

Ohooh kymmenen lukiaa sillä aikaa tullut lisää, kun olen hommaillut muuta.

Minullaon muitakin suunnitelmia kuin nämä mitkä selitän alempana, mutta niistä kuulette myöhemmin!

Minulla on ollut nyt siis hieman nukkeprojekteja ja molemmat nuket ovat olleet palasina yms yms, niiin blogin päivittäminen on jäänyt.

Nyt kuitenkin sellaista asiaa, että piakkoin alkaa massiivinen kuvatarinaprojekti ja tänne rantautuu pian uusi nukkekin :)

Pian tulee Mei:stä uusia kuvia, kunhan sää suosii kuvaamista, sillä en mielelläni heti vesisateessa kuvaisi ja sisällä saa niin p*skoja kuvia, ainkin mun kameralla :D

Rakkaudella Baka~

3 kommenttia:

  1. ihanaa, olet palannut ! ~ olen odotellut... ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh:) On ollut kaikemmoista nukkehommaa, mutta nyt alkaapi taas tapahtua ; D

      Poista
  2. Ihana blogi sulla n_n ! Toi sun Kaito on ihana owo

    o Liittykää lukijaksi? c: o

    - amai-ningyo.blogspot.com

    VastaaPoista